האם התעשרות היא באמת מדע? מהו חוק הטבע לְעֹשֶׁר? האם התעשרות תלויה בסביבה? האם אנשים מוכשרים הם בעלי סיכוי גבוה יותר להתעשר? האם התעשרות היא תוצאה של חיסכון, או קמצנות? האם התעשרות קשורה לתחום עיסוק? האם הדרך להתעשרות קשה? איזה סוג של אנשים מתעשרים? איזו יכולת בסיסית נדרשת להתעשר? האם הצלחה תלויה במיקום תחום העיסוק? מתי הצמיחה הופכת קלה ומהירה יותר?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

הסודות להעצמה אישית

עתיק-יומין

מדע ההתעשרות והאושר
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הִתְעַשְּׁרוּת הִיא מַדָּע

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

התעשרות היא מדע

למעשה התעשרות היא מדע, מדע מדויק, ממש כמו אַלְגֶּבְּרָה או חשבון. לתהליך צבירת העושר ישנם חוקים אחדים, וכל מי שילמד חוקים אלה ויציית להם, יוכל, בוודאות מתמטית להתעשר.

כסף ורכוש נובעים כתוצאה מעשייה של דברים בדרך מסוימת, ואלה שפועלים לפי אותה דרך מסוימת, בין אם ביודעין או במקרה, מתעשרים, בעוד אלה שאינם פועלים בדרך מסוימת, גם אם יעבדו קשה מאד ויהיו מוכשרים ביותר, יישארו עניים.

קיים חוק בטבע לפיו סיבות דומות מביאות לתוצאות דומות, ולפיכך, כל אדם שילמד לפעול בדרך מסוימת יתעשר באופן ודאי.

את נכונותה של הצהרה זו נציג באמצעות העובדות הבאות:

התעשרות אינה תלויה בסביבה, כי אִלּוּ היה הדבר כך, כל האנשים בסביבה מסוימת היו מתעשרים. כל אנשים שמתגוררים בְּעִיר אחת היו עשירים, בעוד אלה המתגוררים בְּעִיר אחרת היו כולם עניים, או כל תושבי מדינה אחת היו טובעים בְּעֹשֶׁר, בעוד תושבי המדינה הסמוכה בְּעֹנִי.

אבל האמת היא שהעושר והעוני מתגוררים זה בצד זה, באותה סביבה, ולעתים באותם תחומי עיסוק. מאחר וניתן למצוא שני אנשים, שניהם מתגוררים באותו מקום ועוסקים באותו תחום, אחד התעשר והשני נותר עני, מצביע הדבר על כך שבעיקרו של דָּבָר התעשרות אינה עניין של סביבה.

ייתכן וישנן סביבות נוחות יותר מֵאֲחֵרוֹת, אבל כאשר שני אנשים מאותו תחום עיסוק נמצאים באותה שכונה, וְהָאֶחָד מתעשר בעוד השני אינו מצליח, מצביע הדבר על כך שהתעשרות היא תוצאה של פעולה בדרך מסוימת.

יתר על כן, היכולת לפעול באותה דרך מסוימת אינה קשורה כלל למידת הכישרון, כי ישנם אנשים רבים, מוכשרים מאד, שבכל זאת נותרו עניים, בעוד אחרים מוכשרים הרבה פחות, התעשרו.

כאשר אנו חוקרים את אלה שהתעשרו, אנו מוצאים שמדובר באנשים ממוצעים מכל הבחינות, אין להם כישרונות או יכולות גדולות יותר מאשר לאנשים אחרים. ברור שהם אינם מתעשרים בזכות הכישרון והיכולות שחסרות לאנשים אחרים, אלא בגלל שהם פעלו בדרך מסוימת.

התעשרות אינה תוצאה של חיסכון, או קמצנות. ישנם קמצנים רבים שנותרו עניים, ובזבזנים ללא תקנה שהתעשרו.

התעשרות אף אינה קשורה גם לעיסוק בתחומים שאחרים נכשלו בהם, כי ניתן למצוא שני אנשים מאותו תחום עיסוק שעושים, לעתים, כמעט בדיוק את אותם דברים, הָאֶחָד מתעשר בעוד השני נותר עני או פושט רגל.

מכל הדברים האמורים, עלינו להסיק את המסקנה, שהתעשרות היא תוצאה של פעולה בדרך מסוימת.

אם התעשרות היא תוצאה של פעולה בדרך מסוימת, ואם סיבות דומות מביאות תמיד לתוצאות דומות, אזי כל אדם שיכול לפעול באותה דרך יכול להתעשר, וכל העניין הופך למדע מדויק.

נשאלת השאלה, האם אותה דרך מסוימת אינה קשה עד כדי כך, שרק בודדים מסוגלים לנהוג לפיה. כפי שראינו, דבר זה אינו יכול להיות נכון, בכל הקשור ליכולת טבעית. אנשים מוכשרים מתעשרים, ונטולי כישרון מתעשרים, אנשים מבריקים מבחינה אינטלקטואלית מתעשרים, ואנשים טיפשים מאד מתעשרים. אנשים חזקים מבחינה פיזית מתעשרים, ואנשים חלשים וחולים מתעשרים.

כמובן, מידה מסוימת של יכולת חשיבה והבנה חיונית בתהליך, אבל כל אדם שמסוגל לקרוא ולהבין מילים אלה יכול ללא ספק להתעשר. לא מדובר גם בעניין של סביבה. אכן, המיקום חשוב במידת מה. אין טעם לנסוע ללב מדבר סהרה ולצפות לעשות שם עסקים מוצלחים.

התעשרות קשורה בצורך לשאת ולתת עם אנשים, ולהיות בְּמָקוֹם בו חיים אנשים כדי שניתן יהיה לנהל איתם עסקים, ואם אנשים אלה נוטים לנהל עסקים באופן בו אתה נוהג לעשות זאת, מה טוב.

אבל משמעות הסביבה אינה חורגת מכך. אם מישהו אחר בעירך יכול להתעשר, גם אתה יכול, ואם מישהו אחר בַּמְּדִינָה בה אתה חי התעשר, גם אתה יכול.

שוב, לא מדובר בבחירת סוג של תחום עיסוק או מקצוע. אנשים מתעשרים מכל תחומי העסקים ובכל המקצועות, בעוד שכניהם שמעבר לדלת, שעוסקים באותו תחום, נותרים עניים.

ייתכן ותצליח יותר בתחום עיסוק שחביב עליך ומתאים לך. אם אתה מצויד בכישרונות אחדים, מפותחים דיים, תצליח יותר בתחום שתעשה שימוש בכישרונות אלה.

כמו כן, תצליח יותר בתחום עיסוק שמתאים למקום מגוריך, רוב הסיכויים, שדוכן לממכר גלידה יצליח יותר בְּמָקוֹם עם מזג אוויר חם מאשר בגרינלנד, וְדַיִג סלמון יצליח יותר בצפון מערב מאשר בפלורידה, שם אין דגי סלמון כלל.

אבל, מלבד מגבלות כלליות אלה, התעשרות אינה תלויה בתחום עיסוק מסוים, אלא ביכולת ללמוד לפעול בדרך מסוימת. אם אתה עוסק כעת בתחום כלשהו, ומישהו בסביבתך מתעשר מעיסוק באותו תחום עיסוק, בעוד אתה אינך מתעשר, פירושו של דבר שאינך פועל באותה דרך מסוימת, כפי שהאדם האחר פועל.

איש אינו מָנוּעַ מלהתעשר בשל מחסור בְּהוֹן. אמת, ככל שהונך יגדל תהפוך הצמיחה קלה ומהירה יותר, אבל מי שברשותו הון, הוא כבר עשיר ואינו צריך לשאול את עצמו כיצד להפוך לְכָּזֶה. גם אִם אתה עני, אם תתחיל לפעול בדרך מסוימת תתחיל להתעשר ולצבור הון. צבירת ההון היא חלק מתהליך התעשרות, והיא חלק מהתוצאה שנגרמת ללא כל ספק מפעולה בדרך מסוימת.

ייתכן ואתה האדם העני ביותר ביבשת ואתה שקוע בחובות. ייתכן ואין לך חברים, השפעה או משאבים, אבל אִם תתחיל לפעול בַּדֶּרֶךְ המסוימת, תתחיל ללא כל ספק להתעשר, כי סיבות דומות גורמות לתוצאות דומות. אִם אין לך הון, תוכל להשיג הון. אִם אתה עוסק בתחום הלא נכון, תתחיל לעסוק בתחום הנכון. אִם אתה גר במקום הלא נכון, תוכל לעבור למקום הנכון.

תוכל לעשות זאת על ידי כך, שתתחיל לפעול בדרך מסוימת בתחום העיסוק הנוכחי שלך, ובמקום המגורים הנוכחי שלך, והדבר יניב תוצאות. אתה חייב להתחיל לחיות בְּהַרְמוֹנְיָה עם החוקים ששולטים ביקום.

"הוֹקֵר כָּל רֶגַע"

למרות שזה מרגש להסתכל קדימה לעתיד, שמחה עקבית ומתמשכת נובעת מהערכת הרגע הנוכחי. כל רגע בחיים מציע את העושר של אהבה, הומור, סיפורים, מסרים, ריפוי וברכות.

היום, הצב את כוונתך להוקיר כל שנייה שאתה חווה. שימו לב לפרטים בתוך כל מצב וליופי של כל אינטראקציה אנושית. הרשה לעצמך להרגיש את הרגשות שמעוררים בכל רגע. היה מודע להווה באופן מודע.

הצהרה ליקום, "אני מבחין בהווה, מתמקד בפרטים הקטנים של מה שאני רואה, מרגיש, חושב ושומע. אני מוצא את ההומור בתוך סיטואציות, ואני מעריך את הרגע הזה ממש עכשיו".

הצהרה להעצמה

מדע אזוטרי להתעשרות ואושר

מבוסס על מידעים קדומים ממקורות שונים, המשלבים תבונה אינסופית של היקום עם תוכנית פעולה מעשית, צעד אחר צעד.

"מדע ההתעשרות והאושר" תופס מקום ייחודי, בספרייה הגדולה של ספרי ההדרכה האזוטריים לעושר ואושר. הוא מְשַׁלֵּב רעיונות על פרנסה נכונה, וחשיבה חיובית ורוחניות עם הצעות קונקרטיות למתן הצהרות חיוביות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)