האם ניתן לפתח כישורים, כישרון ללא כסף? איך מדע התעשרות והאושר מסייע להתפתחות? מהי מטרת החיים? האם כל אדם יכול להפוך לעשיר? מיהו אדם עשיר? מה ההגדרה הרחבה של הצלחה? האם זה נכון לשאוף לְכֶּסֶף וּלְעֹשֶׁר? מָהֵן הסיבות שאנשים חיים למענם? מה יַחֲסֵי הגומלין בין גוף, שֵׂכֶל וּנְשָׁמָה? מה הגדרה של שאיפה? מה תפקיד "זמן פנאי" ומנוחה בחיי האדם? הַאִם אהבה יכולה להיות מושלמת בתנאי עוני? איך מדע ההתעשרות והאושר יכול לתרום לעצמי, לאנושות ולבורא?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

החשיפה שלך עם המידע אינה מקרית. החיפוש שלך אחרי אמת, ומשמעות עמוקה יותר הובילו אותך לכאן. אולם זכור, האמת אינה מחוצה לך היא מגיעה מתוכך, יש במציאות הזו יותר ממה שאומרים לך. כולנו שואלים את עצמנו בסתר את אותן השאלות, מי אנחנו? למה אנחנו כאן? ומה הייעוד שלנו?

הסודות להעצמה אישית

עתיק-יומין

מדע ההתעשרות והאושר
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

הַזְּכוּת לִהְיוֹת עָשִׁיר

מסר אישי

אם אתה חושש מלהטיל ספק באמיתות העמוקות ביותר שלך, עליך לדעת שייתכן שהמידע הזה לא בשבילך.

אך אם החלטת להמשיך לִקְרֹא אוֹ לִצְפּוֹת, אז לפני שנתחיל לספר, קודם כל נסיר את החותם מעל כתבים אזוטריים נסתרים. מתחילים…

הזכות להיות עשיר

למרות כל מה שנאמר על העוני, עובדה היא שלא נִתָּן לחיות חיים שלמים או מוצלחים מבלי להיות עשיר. איש אינו יכול להתעלות לגובה המקסימלי האפשרי מבחינת התפתחות הכישרון או הנשמה, אלא אם כן יש לו כסף רב, כי כדי לחשוף את הנשמה ולפתח כשרון יש צורך בדברים רבים, ולא ניתן להשיג את אותם דברים אלא על ידי רכישתם בְּכֶסֶף.

אדם מתפתח בשכלו, נשמתו וגופו על ידי שימוש בדברים, וְהַחֶבְרָה האנושית מאורגנת באופן שמחייב שימוש בכסף, כדי שניתן יהיה לרכוש אותם. לפיכך, הבסיס לכל התקדמות חייב להיות מדע ההתעשרות.

מטרת החיים היא התפתחות, ולכל יצור חי יש זכות בלתי ניתנת להעברה להתפתח ככל יכולתו.

זכות החיים של האדם פירושו, הַזְּכוּת להשתמש באופן חופשי ובלתי מוגבל, בכל הדרוש לֶשֶׁם התפתחותו השכלית, הרוחנית והפיזית. במילים אחרות, הזכות להיות עשיר.

במידע זה לא ידובר על עושר במונחים סמליים, אם כי כדי להיות עשיר באמת אין להסתפק במועט. איש אינו צריך להסתפק במועט אם הוא מסוגל לֵהָנוֹת מִיּוֹתֵר. מטרתו של הטבע היא לקדם ולפתח את החיים, וכל אחד צריך שיהיה ברשותו כל מה שתורם לשיפור העוצמה, האלגנטיות, היופי והעושר של החיים. להסתפק בפחות זה חֵטְא.

אדם עשיר הוא זה שבבעלותו כל מה שהוא רוצה, כדי לחיות את כל החיים להם הוא מסוגל. אדם שאין לו כסף רב, אינו יכול להשיג את כל מה שהוא רוֹצֶה. החיים הפכו כה מורכבים, שאפילו האדם הפשוט ביותר זקוק לכמות נדיבה של ממון, כדי לחיות באופן שְׁמִּתְקַרֶב לשלמות. כל אדם רוצה באופן טבעי, להפוך לכל מה שהוא מסוגל להפוך. הטבע האנושי מתאפיין ברצון להגשים את כל האפשרויות. איננו יכולים אלא לרצות להיות כל מה שאנו יכולים להיות.

הצלחה בחיים פירושה להפוך לְמָה שאתה רוצה להיות. תוכל להפוך לְמָה שאתה רוצה רק על ידי שימוש בדברים. ניתן להשיג שימוש חופשי בדברים, רק כאשר אתה מתעשר במידה כזאת, שמאפשרת לְךָ לִרְכֹּשׁ אותם. הידע החיוני ביותר, אפוא, הוא להבין את מדע ההתעשרות.

אין כל רַע בָּרָצוֹן להתעשר. השאיפה לָעֹשֶׁר היא, לאמיתו של דבר, שְׁאִיפָה לחיים עשירים, מלאים ושופעים יותר, ושאיפה זו ראויה לשבח. אדם שאינו מִשְׁתּוֹקֵק לחיות חיי שפע אינו נורמלי, וכך אדם שאינו מִשְׁתּוֹקֵק לכסף במידה שתאפשר לו לִרְכֹּשׁ כל מה שהוא רוצה, אינו נורמלי.

ישנן שלוש סיבות למענן אנחנו חיים, למען הגוף, השכל והנשמה. אף אחת מן הסיבות הללו אינה טובה או קדושה יותר מחברתה. כולן ראויות במידה שווה, ואף אחת מהן, גוף, שֵׂכֶל, או נְשָׁמָה, אינה יכולה להתממש במלואה, אם מי מהאחרות מפגרת בהשגת חיים מלאים וביטוי מלא. לא צודק ואף לא אצילי לחיות רק למען הנשמה ולהתכחש לשכל או לגוף, ולא נכון לחיות רק למען האינטלקט ולהתכחש לגוף או לנשמה.

כולנו מכירים את ההשלכות מעוררות הסלידה של חיים שמתמקדים בַּגּוּף בלבד, תוך התעלמות מהשכל והנשמה, וברור לנו שחיים אמיתיים פירושם, ביטוי מלא של מה שהאדם מסוגל לבטא באמצעות הגוף, השכל והנשמה. לא משנה מה האדם אומר, איש אינו יכול להיות מאושר או מסופק באמת, אלא אם כן כל פונקציה בגופו מתפקדת באופן מלא, וכך גם לגבי השכל והנשמה. בכל מקום בו קיימת אפשרות שלא מומשה או פונקציה שאינה מתפקדת, קיימת שאיפה בלתי מסופקת. השאיפה אינה אלא אפשרות שמבקשת לעצמה מימוש או פונקציה שמבקשת להתבצע.

איש אינו יכול לחיות באופן מָלֵא ללא מזון טוב, ביגוד נוח ומקלט חם, וללא מנוחה מעבודה קשה. לקיומנו הפיזי דרושה גם מנוחה ופעילות פנאי. לא ניתן לחיות באופן מלא מבחינה שכלית ללא ספרים וזמן להתעמק בהם, ללא הזדמנות לנסוע ולהתבונן, או ללא חֶבְרָה אינטלקטואלית.

כדי לחיות באופן מלא מבחינה רוחנית, דרושה לאדם אהבה, והאהבה אינה יכולה להתקיים במלואה בתנאי עוני.

אושרו הגדול ביותר של האדם נמצא ביכולתו להעניק לאהוביו, האהבה מוצאת את בִּטּוּיָהּ הטבעי והספונטני ביותר בנתינה. אדם שאין לו דבר לתת אינו יכול לְמַלֵּא את מקומו כבן זוג, הוֹרֶה, אזרח, או אדם. את הביטוי המלא לחיים האמיתיים של גופו, לפיתוח שכלו, וגילוי נשמתו משיג אדם על ידי שימוש בדברים חומריים. לפיכך, קיימת חשיבות גדולה לכך שכל אדם יוכל להתעשר.

זה בסדר גמור לרצות להיות עשיר. אם אתה אדם נורמלי אינך יכול אחרת. זה בסדר גמור להעניק תשומת לב מירבית למדע ההתעשרות, כי זהו המדע האציל והנחוץ ביותר מכל האחרים, שיוביל אותך לאושר. הזנחה של מדע זה פירושה בגידה בחובתך לעצמך, לבורא ולאנושות, כי לא נִתָּן לשרת טוב יותר את הבורא או את האנושות, אלא על ידי מיצוי מירבי של עצמך.

הַעֲרֵךְ אֶת הַיֹּפִי שֶׁבְּפַשְׁטוּת

כל מה שאתה רוצה הוא שלך. אף פעם אין צורך להתאמץ או להיאבק על משהו. ברגע שאתה מביע רצון, זה ניתן לך. כשאתה נושף ומשחרר, אתה מגלה שהכול מחכה לך. רק האגו מנסה לסבך את התפיסה העצמית והחיים שלך, לסובב אותם לרשת מורכבת של נוף בלתי מזוהה. אל תתפתו לתסריט של האגו.

החיים פשוטים, וכך גם האהבה. זה פשוט כך. השורה התחתונה היא שהבורא הוא אהבה והוא נוכח בכל מקום. לכן, האכפתיות נמצאת בכל מקום. זו האמת הפשוטה.

אמור לעצמך, "אני מרפה מהמאבק ומרשה לעצמי ליהנות מהחיים. אני משתמש בכוח הבורא שניתן לי, כדי לענות על כל הצרכים הארציים שלי. אני מתענג על הפשטות ותחושת האהבה".

מסר מלאכי אישי

מדע אזוטרי להתעשרות ואושר

מבוסס על מידעים קדומים ממקורות שונים, המשלבים תבונה אינסופית של היקום עם תוכנית פעולה מעשית, צעד אחר צעד.

"מדע ההתעשרות והאושר" תופס מקום ייחודי, בספרייה הגדולה של ספרי ההדרכה האזוטריים לעושר ואושר. הוא מְשַׁלֵּב רעיונות על פרנסה נכונה, וחשיבה חיובית ורוחניות עם הצעות קונקרטיות למתן הצהרות חיוביות.

רוחניות היא מהות ולא פעולה. אם אתה מתאמץ לנקוט בפעולות כדי להפוך לישות רוחנית, המוח יעכיר ויחשיך את הנר שלך, בניגוד מלסוכך ולהגן עליו. אולם, אם בִּמְקוֹם תתאמץ בלשרת את האחר, פשוט להעניק ולשמח אחרים, הנר שלך יישאר דולק, ויָפִיחַ בך ניצוצות אושר.

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו במדיות השונות, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)