מהו הכוח הבורא? מה הוא מאפשר? כיצד הוא מסייע לאדם ולאנושות?

הכוח הבורא הוא שמו של התדר המגיע אלינו בדרך של תקשור ומביא עמו ידע וכלים המתואמים לעידן החדש, בו הבריאה חוקרת את יסודות האוויר והאש.

בעידן זה אנו חווים התפרקות מהקוטביות הסגורה שאפיינה את העידן הקודם. האנרגיה הקוטבית בעולמנו נחלשת ואנרגיה חופשית, רב קוטבית חודרת ומאפשרת את השימוש בה. אנרגיה זו זקוקה לדרישה של בני האדם לעשות בה שימוש.

תדר הכוח הבורא מלמד את האדם כיצד לעשות שימוש מיטבי באנרגיה חופשית זו, כיצד להכילה ולהתאימה לצרכיו המשתנים, לשימוש ביסוד האוויר, בכוח המחשבה מתוך גמישות והרחבה, במטרה לאפשר את המשחק הארצי במהלך החיים, את מילוי החוזה הנשמתי, התסריטי והשגת המטרות אליהם התחייב האדם, דרך דיוק, הגשמה וכהכנה לעתיד לבוא.

במטרה להביא את הפוטנציאל האישי והכללי של בני האדם ליישום ומימוש מיטבי תואם, ניתנים כלי טיפול אנרגטיים עוצמתיים, כלי הכוונה, כלים לקבלת ידע ולהסקת מסקנות.

יכולת ההתפתחות לוקחת צעד נוסף קדימה אל עבר העתיד ומאפשרת כלים לתקשורת ולפעולה בדרך המחשבה. הכלה מורחבת של מידע והבנות להעצמת יכולת המחשבה, יכולת לבריאת מציאות ראויה ומתואמת, הבאת מיידעים בדרך תקשור ושימוש במחשבה.

הכלים הניתנים מתואמים ומותאמים לשימוש באנרגיה החופשית ובעלי עוצמה ויכולת פעולה מהירה. האדם מקבל העצמה אישית מתואמת לתסריטו תוך מיצוי מיטבי של הפוטנציאל להשגת תוצאה ראויה.

תדר הכוח הבורא מביא הבנה לדרך של שיתוף פעולה, להרמוניה ולערבות הדדית. האדם מקבל ומפעיל תדרים בשיתוף פעולה לצורך מטרה.

הלומדים אלו הבוראים המעניקים לתדר ולכלים את הכוונה וההגדרה ובכך מאפשרים את הפעולה בהתאם למטרה שהוגדרה. באמצעות התדר הלומדים גורמים לשינוי הרטט וההדהוד ומביאים להתפתחות ולהתאמה לעולם הסובב אותם, הם מאפשרים מעבר קל ופשוט למצבים המשתנים סביבם, תוך גמישות ויכולת הסתגלות.

לחץ על הלינק לנושאים ויכולות מהכוח הבורא

הכוח הבורא

דרג בבקשה את המאמר