כמה קודים גנטיים קיימים למרבית האנושות? מדוע רק 2 פעילים? מהם היכולות המתאפשרות בהפעלת 12 הקודים?
חלק תמלול מתוך לינק תקשור של הפליאדים.

מי הם הפליאדים?

אנחנו כאן הפליאדים, אנרגיה קולקטיבית מהפליאדות, קיימת לנו היסטוריה ארוכה, אבותינו הגיעו מיקום אחר שהשיג את השלמת היקום.

אתם נמצאים ביקום שעומד לפני סיום ואנו כאן כדי לעזור לכם בהשלמת משימה זו, טרנספורמציה זו התרחשה כבר עידנים רבים. זהו זמן חשוב וכל מה שקורה על כדור הארץ ישפיע על היקום כולו.

אבותינו היו כמה מהמתכננים המקורים והמנצחים על כדור הארץ, הם אלה שזרעו עולמות ותרבויות עם יצירתיות ואהבה. בגלל כישוריהם הם אהבו לנצח על תזמורת העולמות בדיוק כפי שהמנצחים אהבו לנצח על אבותינו שהם גם אבותיכם.


השינוי שהחל

אנו אוהבים לקרוא לכם המשפחה העתיקה כפי שאכן אתם, אבותינו נתנו את ה-דנ"א שלהם למתכננים המקוריים, ה-דנ"א הזה הפך לחלק מה- דנ"א של המין האנושי.

המעבר עומד להתרחש, שינוי ממדים שיפחית את הצפיפות של הממד השלישי, כך שאתם תעברו לממדים גבוהים יותר, בהם אין לגוף מצב מוצק. באתם הנה כי אתם רוצים לשלוט בתהליך האבולוציוני ותהיו מסוגלים לחיות עם זה.

הולך להיות מרגש מאוד משום שאתם הולכים לתפקד במציאויות רבות. ישנם מספר רב של תרבויות וחברות הקיימות בכל מרחבי החלל, והחברות והתרבויות האלה היו וחדלו להיות על הפלנטה הזאת.


תמיכה וסיוע בשינוי

מההתחלה המוקדמת זה לא רק שאנו הפליאדים היינו צריכים לבוא לסייע, אנחנו רק קבוצה אחת ממערכת כוכב אחד, וישנם הרבה שנסעו והגיעו מסיבות רבות. מרביתם כאן כדי להעלות ולפתח אתכם וישנם גם אחרים מסיבות שונות.

אתם יצורים מופלאים, בני משפחת האור ובאתם לכדור הארץ בעת הזאת במשימה ליצירת מעבר, לעשיית שינוי, לסייע במעבר האהבה. האהבה היא המפתח, אהבה היא מה שעושה את היקום, את הטכנולוגיה העכשווית.


אתגרים בשינוי

כדור הארץ יתפתח רק במידה מסוימת, משום שהאנושות עדיין לא מבינה שאהבה היא אנרגיה הכרחית שיכולה לקחת את כל צורות היצירה.

כאשר אדם מתמודד עם חמדנות או שנאה או כל רגש אחר, זה לא עובד כלפי האור. יש כל כך הרבה מידע זמין לרטט מסוג זה, אהבה היא אבני בניין בסיסיות, וכשיש אהבה כל האפשרויות קיימות להחזרת מושגי האור, מידע ואהבה היא יצירתיות.


התכנית לשינוי

התכנית לוקחת את משפחת האור כדי לשנות את התוכנית הגדולה בה אתם משתתפים, בכולכם, אתם אלה שקפצתם על ההזדמנות להיות כאן, במקום מאתגר זה, בשעה כל כך מאתגרת מפעם.

אתם הייתם בטוחים שתוכלו לעשות זאת, נאמר לכם בטרם הגעתם שתהיה עזרה גדולה עבורכם, בצמתים שונים של התפתחותכם. ישויות שונות יציגו עצמם על פני כדור הארץ בתפקידים שונים כזרזים שיגרמו לכם להיזכר.

בשבילכם אנחנו אחד מאלה הזרזים, כשתשמעו את השם פליאדים אתם תרגישו את החיבור, משום שאנו עוזרים להביא לכם את המידע של כל אחד מכם, ידיעתכם קדימה.


הגעת הפליאדים

אנו הקבוצה המדברת אליכם התחלנו לדבר בשנת 1988, הקולקטיב שלנו עמד על 50 -70 ישויות, כמה מהם פיזיות וכמה מהם לא פיזיות. המספרים שלנו גדלו וכעת הקולקטיב עומד על 100 ישויות ממערכות רבות ושונות, אנו כעת יכולים להיקרא פליאדות.

ישנם כאלה במציאות שלנו שאינם מאמינים שאנו יכולים להשיג מה שסיכמנו לעשות אתכם. הם מרגישים שאנו לוקחים יותר מידי סיכונים וסיכונים רבים, הם יושבים על שולי המושבים ומתסכלים לראות מה יקרה.

אנחנו כאן כדי לעזור ללמד ולהתפתח, אנו נלך בתהליך יחד. אנו ניתן את גרסתנו לדברים כדי להביא אתכם למודעות גבוהה יותר, ואנו לא אומרים שזו הגרסה היחידה.

אנחנו רוצים לעודד אתכם שלא להיתקע על רעיון אחד ולאמץ את מה שאתם מהססים, או חוששים להבין כשאתם עומדים מול חלקים קהים או חלקי צל בעצמכם.

אתם יוצרים הזדמנות של שחרור לכול הנוגעים בדבר שחוזר אל המחשבה היוצרת ולא משנה באיזה מצב אתם מוצאים עצמכם. כוח מחשבתכם הביא אתכם לשם, יש לכם את המחשבה היוצרת שתהפוך את חווייתכם והקיום היקומי.


חשיבות כדור הארץ

יוצר הבריאה התחיל להתנסות עם הבריאה זמן רב קודם ביקום, במטרה למחקר עצמי גדול, לביטוי עצמי. היוצר הראשי של הבריאה הביא אנרגיות ותמצית להרחבת החיים של עצמו לתוך היקום והעניק הרחבות ומתנות.

כמה אלים יוצרים היו גנטיקאים מומחים. המומחה הגנטיקאי הראשי עיצב מינים שונים, חלקם יצורים אנושיים, חלקם חיות על ידי משחק בסוגי דנ"א שונים. התרבויות תרמו להפוך את כדור הארץ למרכז חילופי מידע, מרכז אור, ספריה חיה.

המתכננים המקוריים של כדור הארץ היו ממשפחת האור שעבדו והיו קשורים בהיבט תודעת אור. הם תכננו מקום שבו הגלקסיות יתרמו את המידע שלהם וכולם יוכלו להשתתף ולשתף בידע הספציפי שלהם.

כדור הארץ היה הספריה הקוסמית, מקום ניסוי לבדיקה כיצד מידע יכול להיות מאוחסן באמצעות תדרים.


מלחמת שליטה בכדור הארץ

התשובה לתהליך הגנטי לספריה החיה בכדור הארץ הייתה קשורה במלחמה, משום שמקום זה נראה מפתה להיות בבעלותו, במשך ההיסטוריה המוקדמת של כדור הארץ היה מרחב בשליטה ובבעלות.

התנגשויות לקחו חלק וכדור הארץ הפך מקום של דואליות. האלים היוצרים הייתה להם הזכות לעשות מה שהם רוצים, כי כדור הארץ הוא אזור בחירה חופשית, לכן הם השתלטו ויצרו התנגשויות.

קבוצה של ישויות נלחמו בחלל, גם בשטח כדור הארץ, הם הפכו לבעלים החדשים שלא רצו את המין האנושי בכדור הארץ. המין האנושי הוא קל לשליטה, לכן קיים מידע מואר ומידע חשוך שהוא חוסר מידע.

ישויות אלה היכו את האור והפכו את כדור הארץ לשטחם. הבעלים החדשים הגיעו מלפני 300 אלף שנים. הדוברים המופלאים בתנ"ך ובכל הטקסטים המוקדמים מספרים שהם הגיעו לכדור הארץ לארגן ולסדר את המין האנושי.


שיבוש הקוד הגנטי של האנושות

הישויות ארגנו מחדש את סדר ה-דנ"א כדי ליצור שידור ברצועת תדרים מוגבלת, תדירות זאת יכלה להזין אותם ולהשאיר אותם בשלטון.

האדם המקורי הוא ייצור מופלא כש-12 סלילי דנ"א נתרמו על ידי מגוון רחב של תרבויות קדומות. כאשר הבעלים החדשים הגיעו, הם עבדו במעבדותיהם ויצרו גרסות של בני אדם עם דנ"א שונה.

שני דנ"א בעלי סליל כפול, תבנית דנ"א מקורית נותרה בתוך התאים האנושיים, אך כל היתר לא היו מופעלים. הם היו מפוצלים ומנותקים.

התאים האנושיים הם חוטים המקודדים לאור, בסדר מסוים ובאשכולות של אנרגיה לנשיאת מידע, אלה עובדים כמו שסיבים אופטיים עובדים. אותם אלה שהשתלטו מכל סלילי הדנ"א הם ניתקו את כל מה שלא קשור להישרדות. הם השאירו רק את הסליל הכפול שנעל את התדרים ואפשר להם שליטה.


תיקון 12 הקודים הגנטיים

אנחנו כמו היוצרים האחרים חזרנו בזמן, העבר שלנו, כשריד של נציגי האור כדי לחלוק את התדר אתכם, תדר שכול אחד מכם יחלוק בפלנטה לשינוי הדנ"א של המין האנושי.

התכנית לשנות את אפנון התדר המשפיע על המין האנושי כרוך בהחזר של הדנ"א שלכם, של החוטים המקודדים אור. כדור הארץ מסייע בדרכו שלו.

האבולוציה של היקום הוא מקום שבו התכנית מתחילה לפרוח, מה שהולך לקרות בכדור הארץ ישפיע על עולמות רבים. הדנ"א יתפתח משני סלילים לשתיים עשר סלילים, אלה הם שני עשר הסלילים המתאימים למרכזי האנרגיה או הצ'קרות, בתוך ומחוץ לגוף שלכם.

תהליך זה הוא קפיצה אבולוציונית מדהימה. כל אחד מכם אמור להיות מעורב ודבר זה הולך להתקיים על מסלול מואץ ב- 20 שנה הבאות. ישנם כאלה שכבר קיבלו את 12 סלילי הדנ"א, 12 סלילים ספירליים של דנ"א, אלה המייצרים אינטראקציה עם הגוף ומחוץ לגוף.


העצמת המחשבה

12 הסלילים משמעותם 12 מרכזי אנרגיה או מידע שיכולים לתפקד, לשלוח ולקבל מידע. כאשר הדנ"א האנושי מתחיל להיחשף כמערכת של 12 סלילים והמידע פועל על פיהם, ייווצר כוח אנרגטי עצום. בחיבור משותף שלהם, הם יהפכו לטלפתיים, עם כלי קיבול טלפתי אנרגטי לכול עבר.

דבר זה ישנה את פני היקום, יהיה מיזוג של זהויות, מיזוג תרבויות, עירוב של רבים. סדר חדש בעולם יביא אתו כאוס ובלבול. כחברים במשפחת האור אתם יכולים פשוט להתבונן בידיעה כי כאוס ובלבול חייבים להביא לשבירת המערכת, כדי להיבנות מחדש עם האור.

כחברים במשפחת האור, אתם יכולים להבין שיש תהליך אבולוציוני המתרחש, ומי שיוכל להתמודד עם התדרים המשתנים ויהיו מעורבים יתפתח.


סיכום

על פי הפליאדים מרבית האנושות עושה שימוש ב-2 קודים גנטיים או סלילים בלבד מתוך ה-12 קודים וסלילים גנטיים, ולכן קיימת חשיבות רבה להחזרת התפקוד של 12 הקודים הגנטיים.

ממדעים שונים, בתקופות קדומות נעשו ניסיונות לאפשר את 12 המשוואות המפעילות את 12 הקודים הגנטיים. 12 השבטים סימלו והביאו את 12 הקודים הגנטיים כדי להחזירם לפעולה. לוח הברית הראשון שנשבר הכיל את 12 הקודים הגנטיים, אך האנושות לא הייתה מוכנה עדיין להכילם, לכן התקבל בשנית לוח הברית המכיל 10 דברות.

כחלק מלימודי הכוח הבורא נלמדים 12 הקודים והמשוואות, ומתאפשרת הפעלה של 12 הקודים הגנטיים דרך המשוואות.

העצמת המחשבה,

נאור נאור

4/5 - (22 votes)